Yksi Turun symboleista on Fregatti Suomen Joutsen, joka on museoitu Aurajoen rantaan. Sinne olisi päässyt sisäänkin, 6 euron pääsymaksulla, mutta ei ollut nyt aikaa sellaiseen
Pienellä viiveellä tulee nyt näitä blogikirjoituksia
-- tai kuviahan blogissani pääasiassa on tai ne ovat pääosassa. Mutta asiaan: Viime perjantaina matka kävi Turkuun, kun "avoppi" ystävänsä kanssa palasi Espanjan reissultaan Ruotsin kautta. Arlandasta, siis Tukholman lentokentältä avautuu aivan eri hintaluokan lentoliikenne vaikka minne, verrrattuna Suomen vastaaviin.
*Itselläni ei ole mitään kokemusta matkailusta, mutta niin olen kuullut.
mentiin hyvissä ajoin, niin saatettiin kuljeskella hetki sataman tuntumassa, Aurajoen rantaa. Kun sääkin suosi, otin kameran föliin, ja räpsin näkemiäni.
Tässä "saalista, epämääräisessä järjestyksessä.
Jätettiin auto Forum Marinumin parkkipaikalle. Varsinaiseen museoon on kyllä joskus mentävä. Ja samalla Turun linnaan "ajan kanssa"
Sigyn'in hienosti tervattu kylki. Pellavaöljy tuoksui vahvasti
Katso viimeinen kuva!
Köyttä?
Fountain on aivan oikea muskeli, eikä mikään v**un searay tai bayliner, joita on vain nousukkailla
Swan on aina sykähdyttävä.
Lossi normaalikäytössä. Tois pual jokke'
Kuunari Helena. Netissä paljon lisäjuttua
Päivälippu 12 euroa. Ja juomat päälle
Jostain syystä otan aina kuvan kun näen tällaisen
Fiat Dino. Konepellin alla on Ferrarin valmistetta oleva V6 -moottori. Tarkemmin sanottuna Fiat Dino Coupe.
Samaa moottoria 2,4 litran versiona käyttävät kuvan auton lisäksi avomalli Fiat Dino Spider, Ferrari 246 Dino ja Lancia Stratos. (Tietolähde: FaceBook: Mobilisti-ryhmä)
Mustanginhan kaikki tuntevat. Tämä on noin 1974 - 1976
Ukkopekkoja on useampia. Tässä yksi. Höyryllä kulkee.
Stefan Lindforsin veistos. Allaolevan kuvan linkistä lisätietoa
Lisää kuvateksti
Hienoinpia näkemiäni suihkulähdetoteutuksia. kaukana taustalla tuomiokirkon torni
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti